UKK

Usein kysytyt kysymykset

Kysymys: Voinko osallistua LOBin ohjelmaan, jos ostan suoraan Siljalta hytin?
Vastaus: Et voi, LOBin risteilyohjelmaan voi osallistua vain LOBin kautta ostetuilla lipuilla.

Kysymys: Hyttiläisemme sairastui, voimmeko ottaa tilalle toisen kaverin?
Vastaus: Kyllä voitte, nimenmuutoksia voi tehdä vielä lähtöpäivään asti, mutta niistä voi olla pieni käsittelymaksu. Etukäteen ostettuja ruokakuponkeja ei voi vaihtaa toiselle.

Kysymys: Rannekkeeni lähti irti jo Alkushow’ssa, voinko vielä osallistua LOBin ohjelmaan?
Vastaus: Ilman ranneketta ei voi osallistua ohjelmaamme, mutta saat uuden rannekkeen rikkinäistä vastaan LOBitiimiläiseltä.

Kysymys: En saa kavereista koko hyttiä täyteen. Voinko ostaa vain paikan hytissä?
Vastaus: Liput LOBille myydään vain hyteittäin, mutta voit etsiä hyttiseuraa esimerkiksi Facebook-tapahtumasta. Voit myös myös ottaa vajaan hytin ja täyttää sitä myöhemmin jos saat kavereita mukaan.

Kysymys: Saako buffet-ruokailuja ostettua jo etukäteen?
Vastaus: Kyllä, ruokailuja voi ostaa matkustajittain samalla kun ostatte hytin. Huomatkaa ettei etukäteen ostettuja ruokailuja voi vaihtaa toiselle matkustajalle.

Kysymys: Miksi hytti on LOBin kautta kalliimpi kuin suoraan Siljalta?
Vastaus: Mahtavan risteilyn järjestämisestä syntyy kuluja yhdistykselle, mitkä katetaan lipunmyynnin tuloilla. Mitä useampi ostaa kauttamme lipun LOBille, sitä upeampia risteilyjä voimme tehdä!