UKK
Usein kysyttyjä kysymyksiä
Kysymys: Voinko osallistua LOBin ohjelmaan, jos ostan suoraan Tallink Siljalta hytin?
Vastaus: Et voi, LOBin risteilyohjelmaan voi osallistua vain LOBin kautta ostetuilla lipuilla.
—
Kysymys: Hyttiläisemme sairastui, voimmeko ottaa tilalle toisen kaverin?
Vastaus: Kyllä voitte, nimenmuutoksia voi tehdä vielä lähtöpäivään asti, mutta niistä voi olla pieni käsittelymaksu.
—
Kysymys: Rannekkeeni lähti irti jo Alkushow’ssa, voinko vielä osallistua LOBin ohjelmaan?
Vastaus: Ilman ranneketta ei voi osallistua ohjelmaamme, mutta saat uuden rannekkeen rikkinäistä vastaan LOBitiimiläiseltä.
—
Kysymys: En saa kavereista koko hyttiä täyteen. Voinko ostaa vain paikan hytissä?
Vastaus: Liput LOBille myydään vain hyteittäin, mutta voit etsiä hyttiseuraa esimerkiksi Facebook-tapahtumasta. Voit myös myös ottaa vajaan hytin ja täyttää sitä myöhemmin jos saat kavereita mukaan.
—
Kysymys: Saako buffet-ruokailuja ostettua jo etukäteen?
Vastaus: Kyllä, ruokailuja voi ostaa matkustajittain samalla kun ostatte hytin.
—
Kysymys: Miksi hytti saattaa olla LOBin kautta kalliimpi kuin suoraan Tallink Siljalta?
Vastaus: Hinta ei sisällä ainoastaan hyttiä vain myös LOBin erikoisohjelman, haalarimerkin, rannekkeen ja paljon muuta!